| |
وب : | |
پیام : | |
2+2=: | |
(Refresh) |
رسوا در خفا اول شخص اکشن بازی های ویدئویی، توسعه یافته توسط استودیو Arkane و منتشر شده توسط بتسدا Softworks است . آن از 9 اکتبر تا 12 اکتبر 2012 برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد.
هاروی اسمیت ، شناخته شده برای نقش خود را در Deus سابق حق رای دادن ، و رافائل Colantonio ، بنیانگذار استودیو Arkane و کمک کننده برای استفاده از بازیهای مانند ARX Fatalis و مسیح تاریک ممکن است و سحر و جادو ،طراحان خلاق سرب برای رسوا هستند.
محتویات
[ نشان می دهد ]
توسعه
هنر طراحی
ویکتور آنتونوف ، مدیر طراحی بصری بازی است، بهترین راه حل برای کار خود را در بازی Half-Life 2 شناخته می شود، طراحی معماری و فن آوری حال حاضر در شهر 17 . آنتونوف اشاره کرده است که او می خواست Dunwall ، تنظیمات اصلی رسوا ، داشتن احساس Lovecraftian ، و مقداری با الهام از بازی Half-Life 2 در درخواست از تیم تولید را به خود جلب کرد .
با توجه به آنتونوف ، رسوا مشتق الهام بخش برای سبک هنری خود را از کتاب ها و آثار هنری، به عنوان مخالف به بازی های ویدئویی و فیلم - این پدیدار در تلطیف، طراحی نقاشی مانند بازی . طراحی کلی این بازی در حال حاضر از بین رفته به دنبال شیشه ای استودیو ، این شرکت که در آن بسیاری از توسعه دهندگان بازی ( از جمله اسمیت) شروع به حرفه خود تحت تاثیر قرار گرفت .
داستان
مجموعه ای درشهر طاعون زده Dunwall است ، رسوا به پیروی از داستان CORVO Attano ، آخرین محافظ به ملکه ، Jessamine Kaldwin . دروغ CORVO در مرگ اتهام خود مشعر لانه ، غاصب او و پروردگار ریجنتز دخیل است و برای قتل او در زندان است . رانده شده توسط انتقام ، او از سلول خود فرار شش ماه بعد با کمک یک گروه سایه از وفاداران وقاتل بدنام را به عنوان او تلاش می کند تا انتقام خود را ، و ملکه ' ، سرنوشت می شود .
رسوا ویژگی های انتهای متعدد، که وابسته اقدامات CORVO در طول دوره از بازی هستند .
ماموریت
سیاه رو
بالا ناظر کمپبل
خانه از لذت
پزشک سلطنتی
آخرین حزب بانوی بویل
بازگشت به برج
منطقه آب گرفتگی
وفاداران
نور در پایان
داستان
نوشتار اصلی: توانایی طبیعی
نوشتار اصلی : توانایی های فراطبیعی
تمرکز رسوا موثر بر جهان و روایت در درجه اول از طریق اقدامات CORVO ، به جای آن از کلمات او است.
CORVO را به نبرد باطیف گسترده ای از سلاح های در اختیار خود، و همچنین توانایی های فوقالعاده بروید. ترور جان را پر کنید تاسنج هورمن قسمت مرکز غده فوق کلیه که بالا برندهء خون و فشارخون است ، و یک بار آن کامل است ، بازیکنان می توانند همچنین قابلیت های مبارزه با او را افزایش می دهد .
هر یک از محیط های جهان شده است با حالت عمودی در ذهن ایجاد می شود ، قادر می سازد بازیکن به تجربه به طور کامل از سطح ، از سیستم فاضلاب و آبراه های آن به پشت بام آن است . بازیکنان میتوانند از تخصص آزاد در حال اجرا CORVO را به ساختمان های در مقیاس ، اسلاید زیر موانع و با حداکثر سرعت دویدن در سراسر سیستم عامل ، با از توانایی فوقالعاده خاص بیشتر افزایش جنبش CORVO استفاده .
بسیاری از مناطق به اکتشاف باز هستند ، پاداش های مخفی و تجارب برای بازیکنان بیشتر پرماجرا برای پیدا کردن انتظار .
هرج و مرج
آتشتظاهرات از زندگی شهر در هرج و مرج بالا .
های OoofbaerAdded توسط Ooofbaer
رسوا ویژگی های یک سیستم هرج و مرج است که آهنگ های دولت جهان بازی . اقدامات CORVO مخرب تر ، جهان پر هرج و مرج بیشتر می شود.
برخی از اقدامات کمتر پر هرج و مرج، مانند کشتن یک نگهبان و پنهان بدن خود را در یک زباله دانی ، در حالی که بالا بردنزنگ یا کشتن یک غیرنظامی در روز روشن یک پاسخ بیشتر تحریک . عکس قضیه نیز درست است، و ماموریت های جانبی است که اگر به درستی اجرا شود، هرج و مرج موجود را کاهش وجود دارد .
تغییرات در سطح هرج و مرج ممکن است در نتیجه تغییرات ظریف در بازی (مانند جمعیت موش تغییر یافته و یا تفاوت های جزئی در گفت و گو ) و یا عواقب بیشتر قابل توجه ، مانند نگهبانان بیشتر ظاهر می شود در گشت و شخصیت تغییر راه متقابل آنها با CORVO را با توجه به آنچه آنها فکر می کنند از اقدامات او .
هنگامی که سطح هرج و مرج است بیش از حد بالا ، دیوانه تحقیق و بحث : NPCs شروع به حمله به هر یک از دیگر ، موش ازدحام در منطقه، و جهان که از طریق آن حرکت CORVO تبدیل به یک محل در دسترس نباشد کابوس .
چگونه " آشفته " یک بازیکن تصمیم می گیرد به بازی بازی به طور کامل به آنها . بازیکن می تواند بسیار مخرب است ، ایجاد مرگ و نابودی در هر کجا که بروید، و یا آنها می توانند یک رویکرد ظریف را ، حتی اتمام کل بازی بدون کشتار هر کسی . توسعه دهندگان تاکید می کند که سیستم هرج و مرج است یک متر اخلاق، اما یک متر ثبات نیست . این است که به منظور برجسته به مخمصه Dunwall : مردم آن دیگر با درست و غلط است، اما صرفا با برگزاری به اطمینان کمی که هنوز هم وجود دارد نگران است .
هوش مصنوعی
رافائل Colantonio هوش مصنوعی رسوا را به عنوان " آنالوگ AI ، " این معنی که شخصیت AI در امتداد یک طیف، به جای روشن / خاموش ، و تعدادی از ویژگی های ساختار در پرواز تغییر . به عنوان مثال، دو نگهبان صحبت کردن به یکدیگر داشته باشند باریک مخروط چشم انداز " و duller شنیدن نسبت به همتایان گشت خود ، و بنابراین احتمال کمتری نسبت به کسانی که در حال گشت به اطلاع CORVO . نور، حالت ذهنی ، سر و صدای محیط و عناصر دیگر را تحت تاثیر قرار AI چگونه واکنش نشان می دهد .
جهان
MAPA نقشه کش نقشه جهان رسوا .
های OoofbaerAdded توسط Ooofbaer
جهان رسوا شامل تقریبا به طور کامل از آب ، جدا از جزایر ، گروهی از جزایر در شمال غربی منطقه از جهان است . همچنین قاره Pandyssian ، یک جرم بزرگ زمین به سمت جنوب شرقی از جزایر وجود دارد.
داستان CORVO را می گیرد در Dunwall ، شهر پایتخت Gristol است . هاب مرکزی که او به طور مداوم بین ماموریت را برمی گرداند به عنوانچاله شکاری ،استقرار آشامیدنی در منطقه قرنطینه شناخته شده است.
هاروی اسمیت توصیف زیبایی رسوا و به عنوان " یکپارچهسازی با سیستمعامل آینده صنعتی " ، ترکیب نفوذ از قرن 17th انگلستان، مدرن Orwellian ناکجاآباد ، و فن آوری های نادرست و غلط است . خود را سخت به عنوان اسپیندل ، دیوارهای نور ، و وسایل نقلیه مانند حشره دار .
محیط زیست در نظر گرفته شده است ، به طور همزمان،زمینه طبقه وبوم تعاملی است ، و نه فقط یک مرحله خالی که در آن عمل می گیرد . بناهای با شکوه نقطه شهر ، در حالی که پاشیده گرافیتی ساختمان آجر قرمز . روسپی محله بوم که در آن به لغو dumpsters بستر خیابان ها و صبر کنید تا اجساد را به دریا پرتاب می شود .
جهان رسوا در گونه ای طراحی شده است که آن را تلگراف تکه های کوچک اطلاعات در مورد جهان به این بازیکن ، در حالی که همچنین اجازه می دهد آنها را به تعامل با آن را در یک شیوه ای منطقی و معنی دار است .
جوایز
برنده / دریافت
اسپایک تلویزیون - جوایز بازی ویدیویی 2012
بهترین بازی اکشن / ماجرایی [ 1 ]
معروف بازی های کامپیوتری - بازی های جوایز سال 2012
تیرانداز قسمت تک نفره سال [ 2 ]
بهترین بارکس NPC سال ( جایزه حقه بازی ) [ 3]
لبه جوایز 2012
بهترین بازی [4 ]
ورزشی بهترین بازی های سال 2012
اکشن / ماجراجویی بازی سال [5 ]
بازی PS3 از سال [6 ]
ایکس باکس 360 بازی سال [7 ]
Machinima - جوایز بازی در داخل 2012
بهترین طراحی زیست محیطی [8]
IGN - بهترین از 2012
بهترین اکشن بازی به طور کلی [9]
بهترین بازی اکشن کامپیوتر [ 10 ]
بهترین بازی ایکس باکس 360 اکشن بازی [11]
ی Game Informer - 50 بازی برتر سال 2012
بهترین عمل [12]
مجله رسمی ایکس باکس - بازی جوایز سال 2012
بهترین بازی اصلی [ 13]
به Escapist - Jimquisition جوایز 2012
بازی برجسته سال [14 ]
یاهو بازی ها - بهترین از 2012 جوایز
بهترین بازی اکشن / ماجراجویی [ 15 ]
فوربس -بهترین بازی های سال 2012
بهترین بازی سال [16 ]
کرک -11 بازی برتر سال 2012
# 1 بازی در 11 صفحه [ 17 ]
آینه آنلاین - بالا 10 بازی های ویدئویی سال 2012
# 1 بازی در 10 صفحه [18]
سی ان ان - 10 تا از بهترین بازی های ویدئویی سال 2012
# 1 بازی در بالا 10 [19]
خوانندگان Eurogamer 50 بازی برتر سال 2012
# 1 بازی در 50 صفحه [20]
About.com
# 1 بازی در بازی های PC بالا از 2012 [ 21 ]
# 1 بازی در بالا 10 ایکس باکس 360 بازی های سال 2012 [22]
ARS TECHNICA 2012 بازی سال
بهترین بازی سال [23]
وزوز تمرکز - جوایز انتخاب خوانندگان : بهترین بازی های سال 2012
بهترین اکشن / ماجراجویی [ 24]
بهترین بازی PS3 [ 25 ]
بهترین بازی کل [26]
zConnection بهترین بازی 2012
بازی سال [27 ]
جوایز بافتا - بازی در سال 2013
بهترین بازی در سال 2013 [28]
نامزد
اسپایک تلویزیون جوایز بازی ویدیویی
بهترین بازی سال - از دست داده به راه رفتن مرده بازی ویدیویی
استودیو سال - از دست رفته را به استودیو سخن چین
بهترین بازی ایکس باکس 360 - از دست داده به بازی Halo 4
بهترین بازی PS3 - به سفر فراموش کرده اید
بهترین گرافیک - را فراموش کرده اید به بازی Halo 4
فیلم ها
نوشتار اصلی: رسوا فیلم ها
تصاویر
نوشتار اصلی: صحنه های بی آبرو
لینک های خارجی
وب سایت رسمی رسوا .
انجمن رسمی رسوا .
حساب وبلاگ Tumblr رسمی رسوا .
صفحه توییتر رسمی رسوا .
صفحه فیس بوک رسمی رسوا .
لیست پخش رسوا در کانال یوتیوب رسمی بتسدا Softworks ' .
پیوند به بیرون
↑ بازی ویدیویی اسپایک تلویزیون جوایز 2012 - بهترین بازی اکشن / حادثه ای
↑ بازی معروف بازی های کامپیوتری از جوایز سال 2012 - قسمت تک نفره تیرانداز از سال
↑ بازی معروف بازی های کامپیوتری از جوایز سال 2012 - بهترین بارکس NPC سال
↑ جوایز لبه ها 2012 - بهترین بازی
↑ ورزشی بهترین بازی سال 2012 - بازی اکشن / ماجراجویی سال
↑ ورزشی بهترین بازی های سال 2012 - بازی PS3 از سال
↑ ورزشی بهترین بازی سال 2012 - بازی ایکس باکس 360 سال
↑ جوایز بازی در داخل Machinima 2012 - بهترین طراحی محیط زیست
↑ IGN بهترین 2012 - بهترین بازی اکشن
↑ IGN بهترین 2012 - بهترین بازی اکشن کامپیوتر
↑ IGN بهترین 2012 - بهترین بازی ایکس باکس 360 اکشن بازی
بالا ↑ ی Game Informer در 50 بازی 2012 - بهترین اقدام
بازی ↑ مجله رسمی XBOX جوایز سال 2012 - بهترین بازی اصلی
↑ Jimquisition جوایز 2012 - بازی برجسته سال
2012 جوایز ↑ یاهو بازی ها - بهترین بازی اکشن / ماجراجویی
↑ فوربس 'بهترین بازی های سال 2012 - بهترین بازی سال
↑ CNET11 بازی برتر سال 2012
↑ آینه آنلاین - 10 بازی برتر فیلم سال 2012
↑ سی ان ان 10 بهترین بازی های ویدئویی سال 2012
↑ خوانندگان Eurogamer 50 بازی برتر سال 2012
↑ About.com ' بالا بازی PC 2012
↑ About.com ' 10 بازی برتر Xbox 360 بازی های سال 2012
↑ ARS TECHNICA - بهترین بازی سال
↑ وزوز تمرکز - بهترین اکشن / حادثه ای
↑ های وزوز تمرکز - بهترین بازی PS3
↑ وزوز تمرکز - بهترین بازی کل
↑ zConnection های بهترین بازی 2012
↑ جوایز بافتا - بهترین بازی در سال 2013
ردههای صفحه:
سیاه رو
بازی های ویدئویی
زبان ها:
Polski
ادامه مطلب
تصاویر رسوا رسوا تصاویر
استودیو Arkane استودیو Arkane
بتسدا Softworks بتسدا Softworks